El per que de tot plegat

Segurament alguns dels pocs visitants assidus hauran notat que des de fa unes setmanes el famós vídeo del dia ha deixat de fer honor al seu nom.

El temps que em queda per recopilar i publicar cada cop es menor, hi ha una cosa que m’ocupa mes temps del que voldria. Una nova feina.
Per els que em coneixen sabran que de fet no es tant nova. Es una feina en la que soc el veterano, La vigilància nocturna de la Pista de gel de Palafrugell.

El cas es que aquest any ames de encarregar-me de que la pista estigui segura i ningú se la endugui amagada sota la gavardina em va tocar coordinar el muntatge, (sincerament he aprés bastants secrets del com funciona realment una pista de gel, encara mes que l’any passat.
De totes maneres com que el dia del muntatge m’aburria sobiranament vaig decidir prendre nota gràfica per poder-ho compartir amb tots vosaltres.
Si clickeu a continuació podreu veure algunes de les fotografies del muntatge de la maleïda pista.

La decepció d’aquest any, en les noves condicions del contracte anunciaven que ens posarien una garita de vigilància… i posen això… en un racó on no es veu res… (el mes trist es que el company que m’ha tocat aquest any “vigila” des d’allà)

Aquí tenim els rulls de tub usats per refredar l’aigua😉

Aquí podem veure els muntadors com preparen els diversos milers de litres d’anticongelant que necessita una pista així

I aquí el liquid que haurà de recórrer la pista portant el fred de un extrem a l’altre.

aquí podem veure com estenen els tubs de la imatge anterior.

Unes imatges de com el liquid anticongelant comença a recorrer els tubs

~ per 4xsample a Desembre 23, 2007.

Una resposta to “El per que de tot plegat”

  1. alaaaaaaaaaaa *OOOO*
    qe guay^^

Deixa un comentari

 
