“Hola bon dia, em dic Jordi Rossell i sere el vostre professor.”

“Hola bon dia, em dic Jordi Rossell i sere el vostre professor.”

Encara no m’hi acabo de fer, la docencia mai ha sigut un dels meus forts pero avui començo a fer un curs per la gent de idfo.

Un senzill curs oficial i certificat per microsoft sobre el word 2007 que durara 40 horetes i esta orientat a afiliats de la UGT (un altre dels patrocinadors que em paguen el sou). No tinc els llibres (trigaran 15 dies en arribar) per no tenir ni tansols tenim encara instalat el propi word 2007 als pcs que usaran els alumnes. En aquestes condicions encara pot ser divertit.

Us anire informant😉

~ per 4xsample a Octubre 2, 2007.

2 Respostes to ““Hola bon dia, em dic Jordi Rossell i sere el vostre professor.””

  1. ostia quin profe. Ke es preparin els alumnes ^_^

  2. Apa tu
    Senyor professor
    No vols pas venir a fer història al Sant Elm?

Deixa un comentari

 
