Good save ACN

(per que jo no penso pas ferho)

I aqui un video grabat a la feina i dedicat especialment als meus ex-jefes

Senyores i senyors avui he despertat de vacances (tot i que amb la pressa d’haber d’assistir a diverses reunions de negocis) i amb la perspectiva de que al finalitzar les vacances, no tornare a ACN com a treballador ja que les meves vacances acaben juntament amb el meu contracte i aquest no serà renovat.

L’atur no es considerable una opcio valida per el moment aixi que aprofitare aquesta setmana de vacances per començar a tancar tractes de on i com començar a treballar

Aprofitant que previsiblement durant els proxims dies gaudeixi d’una mica mes de temps lliure davant d’una pantalla obro aquest nou metode de comunicació

Humm... ACN?

~ per 4xsample a Octubre 1, 2007.

Una resposta to “Good save ACN”

  1. xDDDDDDDDDDDDDD
    Qe bo lo de ACN
    Les escombrarieees xDDD
    No m’he rigut més perqe no he pogut jajaja:D

    :*

Deixa un comentari

 
